FAQ - Často kladené dotazy
Potřebujete pomoc? Najdete zde odpovědi na nejčastější otázky.
Projděte si náš přehled rad a postupů, jak řešit jednotlivé situace.
Jsme tady, abychom vám usnadnili cestu a zodpověděli všechny vaše otázky.
Přehrávání
Ano, lze sledovat na všech zařízení, které podporují přehrávání videozáznamu typu MP4.
U každého videozáznamu je možné zvolit jednu ze tří kvalit: 420p, 720p nebo 1080p. Pokud se vám videozáznam seká, zkuste změnit kvalitu videa na nižší, než právě sledujete.
Pokud problém přetrvává, zkontrolujte své připojení, zda dosahuje minimální rychlosti 5 Mbps, která je nutná pro přehrávání videa v kvalitě 420p.
Pokud máte rychlost internetu vyšší než 5 Mbps a video se přesto seká, zkuste prosím zkontrolovat kvalitu videa, kterou sledujete. Pro přehrávání videa v kvalitě 420p je potřeba minimálně 5 Mbps. Pokud problém přetrvává i při této kvalitě, napište nám a pokusíme se problém zkontrolovat a vyřešit.
I my jsme jen lidé, a rádi vám pomůžeme dosáhnout co nejlepšího zážitku ze sledování.
Již brzo automatické adaptivní přehrávání.
Pokud máte rychlost internetu vyšší než 5 Mbps a video se přesto seká, zkuste prosím zkontrolovat kvalitu videa, kterou sledujete. Pro přehrávání videa v kvalitě 420p je potřeba minimálně 5 Mbps. Pokud problém přetrvává i při této kvalitě, napište nám a pokusíme se problém zkontrolovat a vyřešit.
I my jsme jen lidé, a rádi vám pomůžeme dosáhnout co nejlepšího zážitku ze sledování.
Již brzo automatické adaptivní přehrávání.
Pod videopřehrávačem na mobilních telefonech najdete tlačítko „Audio na uzamknuté obrazovce“, pomocí kterého přepnete přehrávání do režimu pouze audia, které lze poslouchat na uzamknuté obrazovce. Stačí postupovat podle pokynů, přepnout režim a uzamknout telefon. Pokud telefon odemknete a chcete zpět přehrávat video, stačí znovu stisknout tlačítko „Zpět na video“.
Funkce pamatování pozice posledního přehrávání vám umožní vrátit se k videozáznamu přesně tam, kde jste přestali sledovat. Když video pozastavíte nebo zavřete, při dalším spuštění automaticky pokračuje od poslední přehrané pozice.
Tato funkce je ideální pro případy, kdy potřebujete sledování přerušit a vrátit se k němu později, aniž byste museli znovu hledat místo, kde jste skončili.
Tato funkce je ideální pro případy, kdy potřebujete sledování přerušit a vrátit se k němu později, aniž byste museli znovu hledat místo, kde jste skončili.
U nás cenzura neexistuje, můžete říkat, co chcete, ale mějte na paměti, že někteří jedinci mohou reagovat, což může vést k zajímavým debatám.
Jsme V.O.X TV, platforma poskytující obsah od třetích stran. Nejsme tvůrci názorů, pouze je zveřejňujeme, a vždy víte, od koho pocházejí.
Platby & předplatné
Aktuálně je povolena pouze platba kartou. Bohužel u jiných poskytovatelů, jako je PayPal, jsme zaznamenali technické problémy a vysoký počet reklamací. Abychom zachovali kvalitu služeb, spolupracujeme s českým poskytovatelem platebních operací, který nám zajišťuje dosud bezproblémový provoz.
Ano, předplatné můžete kdykoliv zrušit pomocí tlačítka v sekci "Můj profil", přičemž vaše předplatné doběhne do konce aktuálního období.
Pokud by nastaly jakékoliv problémy, neváhejte kontaktovat naši podporu a okamžitě se postaráme o případnou refundaci a nápravu.
Ačkoliv jsme tento problém zaznamenali pouze při duplicitním zaplacení, i v těchto případech postupujeme vstřícně a vše vyřešíme v rámci dobrých vztahů s našimi diváky.
Pokud by nastaly jakékoliv problémy, neváhejte kontaktovat naši podporu a okamžitě se postaráme o případnou refundaci a nápravu.
Ačkoliv jsme tento problém zaznamenali pouze při duplicitním zaplacení, i v těchto případech postupujeme vstřícně a vše vyřešíme v rámci dobrých vztahů s našimi diváky.
Pokud projdete procesem nákupu a zaplatíte, prosím zkontrolujte u své banky, zda byla platba skutečně stržena. Pokud ano, zkontrolujte svůj e-mail, zda vám přišel potvrzovací e-mail od Comgate, naší platební brány.
Nejčastějším důvodem reklamací je chybně zadaný e-mail při registraci. Pokud platba proběhla, ale e-mail od Comgate nedorazil, prosím kontaktujte naši podporu na info@voxtv.cz.
Uveďte e-mail, na který byla registrace provedena, a my problém vyřešíme a předplatné aktivujeme na správném účtu. Upozorňujeme, že jsme jen lidé, ale požadavky zpracováváme co nejrychleji, obvykle do 24 hodin.
Platby kartou jsou obvykle zpracovány okamžitě, do 5 minut. Ostatní metody platby mohou záviset na typu – platby převodem mohou být dokončeny až následující pracovní den, v závislosti na bance.
Nejčastějším důvodem reklamací je chybně zadaný e-mail při registraci. Pokud platba proběhla, ale e-mail od Comgate nedorazil, prosím kontaktujte naši podporu na info@voxtv.cz.
Uveďte e-mail, na který byla registrace provedena, a my problém vyřešíme a předplatné aktivujeme na správném účtu. Upozorňujeme, že jsme jen lidé, ale požadavky zpracováváme co nejrychleji, obvykle do 24 hodin.
Platby kartou jsou obvykle zpracovány okamžitě, do 5 minut. Ostatní metody platby mohou záviset na typu – platby převodem mohou být dokončeny až následující pracovní den, v závislosti na bance.
U nás je možné platit i kartami vydanými mimo EU, ale mějte na paměti, že vaše banka může uplatnit méně výhodný směnný kurz.